Torsdag

Happ, då vare torsdag igen, shieses vad veckorna går snabbt nu, men det är för attt min skola är toppenbra, Jaja torsdag betyder bakning, och idag har jag bakat surdegslimpor, som jag trodde inte var goa, vet inte varför egentigen men det låter inte gottt, men det var det, och så har jag bakar muffins, oxå goá tror jag.

Nu ska jag strax iväg till ungdomsgruppen, vet inte vad vi ska göra idag riktigt eftersom jag har något tillfälligt nummer nu så inga sms kommer fram, Haha jag skikade mitt vanliga nummer till dem som tar fotot i skolan och sa att dem kunde skicka tidigast torsdag, och det gjorde dem oxå, men jag menade fredag fast det kunde ju inte dem veta . Tror det blev lite oklart vad jag menade men jaja.

Bävér och så kanske jag laddar upp någon annan gångHöst

Kommentarer
Postat av: Jennie världens bästa syster som bor i kalmar

Har du gått och blivit fotograf på senare dagar syrran. vet du vad jag har kommit på en superduper idé och det är att du ska få baka en massa till mig som jag kan ta med mig hem till kalmar sen =) Visst är jag smart. Miss you

2009-10-18 @ 22:18:03
Postat av: candypig

haha,jag vet, visst är det snygga bilder, Jag orkade inte baka åt dig:p men kan baka till jul om duvill? kram

2009-10-25 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0