Uppdatering

Höst?                                                                                                                   
Längesen jag skrev sist, men så frågade min mamma om jag aldrig uppdaterar, och då kom jag på att det var ett tag sedan. Jaja i vart fall så har jag typ inget att säga mer än att jag får en urtjusig  mobil på ...hmm... vet i vilken dag men denna veckan i varje fall, min gamla som är jätte fin eller vart jätte fin funkar inte längre, skolböcker krossade den antagligen, Där har vi ett gott argument för att läxor bör förbjudas eller att studiebidraget höjs så att man har råd attt köpa ny telefon eller en ny väska som är gjord för läxor OCH mobiler, den jag har nu  håller på att falla sönder. Jaja det kommer iallafall en mobil på posten som är rosa och syns i tre reklamen, ni vet den där med : telefonjack nej tack? 

Kanske laddar upp en bild på den senare:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å konstig signal när man ringer till den

2009-10-12 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0